Uncategorized

افزایش فروش بهره وری با توانایی فروش و تجزیه و تحلیل

بهره وری فروش یک چالش برای تقریبا هر سازمان B2B است. و فشار برای ملاقات و یا افتادن از اهداف درآمد تنها به افزایش، با بیش از نیمی از تیم های فروش انتظار می رود برای ضربه زدن به اهداف درآمد که حداقل 20 درصد بالاتر از سال قبل. اما هنگامی که تنها 1/5 از تیم فروش خود را می سازد سهمیه، چگونه شما ضربه شماره خود را؟ علاوه بر این، ناکارآمد، فرایند فروش بی اثر می تواند کسب و میلیون ها دلار در درآمد از دست رفته در هر سال بر اساس یک نظرسنجی که اخیرا توسط SarvCRM انجام شده.

نقش تجزیه و تحلیل ترافیک فروش

فروش تبدیل شدن بیشتر مبتنی بر داده، و رهبری شروع به در نظر گرفتن معیارهای بالا و فراتر از فقط درآمد – آنها می خواهند برای اندازه گیری این فعالیت ها که مسئول افزایش درآمد هستند، و همچنین به عنوان فرصت کشف به درایو تغییر. بهبود بهره وری، به طور خاص، می تواند تاثیر زیادی بر روی خط پایین است. در دسترس بودن داده ها و قالب، آن را به عملی این معنی است که سازمان دسترسی به قطعه کلیدی از اطلاعات و در نتیجه درک خیلی بیشتر تنظیم از بهره وری فروش داشته باشد.

14

هنگامی که تجزیه و تحلیل فروش و داشبورد فروش گرد هم می آیند، آنها می توانند بینش ارزشمند در مورد بهره وری و اثربخشی تکرار فروش در رانندگی درآمد توسط نشان دادن تبدیل خط لوله و برجسته مراحل که در آن فرصت های پیش، غرفه، و یا سقوط از روند فروش ارائه دهد. با استفاده از این اطلاعات، رهبری بهتر می تواند درک عملکرد هرزه و رفتار خریدار و تصمیم گیری آگاهانه در مورد که در آن در روند فروش به تمرکز منابع و شناسایی فرصت را برای بهبود. به عنوان مثال، حق برداشت مخصوص شاید بیشتر در بالای قیف مورد نیاز، و یا شاید شما نیاز به آموزش فروش بیشتر در وسط فعالیت قیف، و یا احتمالا بخش بازاریابی نیاز به ایجاد محتوای ROI برای پایین قیف. در واقع، سازمان هایی که از تجزیه و تحلیل فروش را افزایش دهد تیم دستیابی سهمیه 4X سریع تر از غیر کاربران.

بیشتر بخوانید:  6 فن موثر برای جذب مشتری

نقش توانایی فروش

فناوری یک راه طولانی در چند سال گذشته آمده است و در حال تکامل است سریعتر از همیشه. ما در حال حاضر ابزار است که می توانید هر مرحله از فرآیند فروش ضربه، از شناسایی تصمیم گیرندگان به توصیه محتوای مربوطه. اما در حالی که سازمان ها در حال ساخت تیم فروش خود و تعقیب اهداف فروش تهاجمی تر، آنها لزوما پوسته پوسته شدن نمی فرآیندهای خود، بهترین شیوه، و فروش ابزار به طور موثر، و در نتیجه کاهش صنعت گسترده در بهره وری فروش. این جایی است که تکنولوژی فروش توانمند را به بازی، که، طبیعت، سبب و قادر می سازد تکرار فروش به کار موثر تر می آید.
افزایش فروش بهره وری

در حالی که شما می توانید ساعت بیشتر به روز اضافه نمی کند، شما می توانید زمان که تکرار فروش خود را به عنوان سازنده که ممکن است با بازده که فروش توانمند پیشنهادات و بینش مبتنی بر داده که تجزیه و تحلیل فروش فراهم می کند است. خوانده شده به آینده به یاد بگیرند که چگونه.

22

1) فعال کردن تکرار با محتوای مناسب در زمان مناسب

تکرار فروش صرف 30 درصد از روز خود را دنبال و یا ایجاد محتوا – یکی از بزرگترین مصرف کنندگان از وقت خود را. با این حال 70 درصد از محتوای هرگز می شود توسط فروش استفاده می شود زیرا آنها می توانند مواد مربوطه را پیدا کند. و هنگامی که 95٪ از معاملات B2B توسط محتوای تحت تاثیر قرار، این است که نه تنها اتلاف وقت اما همچنین می تواند تاثیر منفی فرصت ها.

تکرار نیاز برای به اشتراک گذاشتن مطالب مرتبط این است که مناسب به مرحله چشم انداز در چرخه فروش. با توانایی فروش، فروش تکرار فعالانه می تواند چشم انداز ارائه قطعه از محتوا است که پرداختن به دغدغه، که نشان می دهد ارزش و توانایی برای حل یک مشکل، و نشان می دهد چگونه می توان بازدهی سرمایه به دست آورد. این نیز مهم است به رسمیت شناختن شخصیت خریدار های مختلف و محتوای خیاط مناسب. فروش ابزار توانمند قادر به سطح محتوای مناسب در زمان مناسب بر اساس شرایط فروش خاص.

2) حمایت از تیم با مربیگری فقط در زمان

فضای B2B فروش به طور مداوم در حال تحول، با تغییر دینامیک قیف و خریداران آگاه تر. بر این اساس، فروش تکرار باید به انتظارات B2B خریدار جدید وفق دهند، و مربیان می تواند بینش و راهنمایی مناسب فراهم می کند. اما مربیگری فروش نیاز به یک فعالیت مداوم، و 87٪ از محتوای آموزشی در ظرف چند هفته فراموش شده است. برای اینکه بتوانید از قیف فروش خود مطلع باشید با شرکت های فروش نرم افزار CRM مرتبط شده ببینید کدام می توانند این امکان را در اختیارتان قرار دهند.

فروش ابزار توانمند مانند Playbooks در اجازه می دهد رهبران فروش به ارائه تیم های خود را با مربیگری فقط در زمان و بهترین شیوه برای اطمینان از آنها آنچه آنها نیاز دارند برای پیشبرد معامله. اطلاعات، مانند آهنگ های بحث، مطالب آموزشی، کشتن ورق، و راهنمایی فروش مبتنی بر شخصیت، می تواند فورا به تکرار برای هر وضعیت فروش داده در دسترس است. و مربیگری داده محور توانایی فروش با استفاده از تکنولوژی به ارائه محتوای آموزشی فروش پویا، که برای تعیین مواد آموزشی و محتوای موثر ترین و به طرح بهترین عمل بعد این مراحل را برای تکرار فروش. علاوه بر این، فن آوری و فروش توانایی شناسایی آنچه که نوازندگان بالا انجام می دهند در روند فروش خود و کمک می کند تا به تکرار آن تلاش در سراسر تیم فروش.

3) شناسایی فرصت های بهبود در خط لوله

مطالعات متعدد نشان می دهد که تا 50٪ از معاملات پیش بینی بیاندازند یا پایان در هیچ تصمیم گیری. و دیگر به چشم انداز است که در یک مرحله خاص گیر کرده است، کمتر احتمال دارد آن است که معامله پیشبرد و در نهایت نزدیک است.

داشبورد SarvCRM تجسم روند و می توانید درک ارزشمند در مورد فعالیت های نمایندگی فروش ارائه، قادر می سازد رهبری به تصمیم گیری آگاهانه در مورد گام های بعدی برای شرکت می باشد. مدیریت می تواند اطلاعاتی به عملکرد نمایندگی فروش (به صورت جداگانه و تیم گسترده)، و همچنین بینش در مورد چگونگی ترکیب محتوای کلی سازمان انجام شده است به دست آورید. اطلاعات مانند که از تصمیم گیرندگان در حساب فعال هستند و که قطعاتی از محتوا ترین جذاب برای این فرصت کلیدی در پیشرفت یک معامله به جلو است. این اطلاعات در زمان واقعی، به نوبه خود، به اطلاع بهترین شیوه برای بقیه تیم به پیاده سازی با فرصت های خود را دارند.

4) تاسیس یک حلقه بازخورد بین فروش و بازاریابی

بهترین راه برای شرکت ها برای افزایش بهره وری است که به سادگی دقیق کار می کنند؛ فروش و بازاریابی نیاز به حفظ یک حلقه بازخورد مستمر، به اشتراک گذاری هر دو اطلاعات و محتوا است. به عنوان مثال، تکرار فروش به چشم انداز و مشتریان را به صورت روزانه صحبت کنید. آنها بینش به نقاط درد، چالش ها، و نیازهای است که باید با بازاریابی به اشتراک گذاشته، به طوری که آنها می توانید مطالب مرتبط ایجاد به دست آورید.

بیشتر بخوانید:  بازاریابی اتوماسیون 101: معرفی به سرب نمره & درجه بندی

یک ابزار فروش توانمند کمک می کند تا به طور خودکار به این فرایند است. فروش است توصیه تحت فشار قرار دادند به آنها در مورد چه می گویند و چه محتوا برای به اشتراک گذاشتن. و بازاریابی دریافت بازخورد در مورد که در آن قطعه از محتوای ترین در توسعه دسترسی به پیام خود را، که در آن قطعه، بیشترین موفقیت را در کمک به بستن معاملات، که در آن وجود دارد شکاف در کتابخانه محتوا، که قطعه به حذف، و موضوعات به موثر هستند ایجاد تفکر رهبری بیشتر در اطراف.

Hello world!

Welcome to WordPress. This is your first post. Edit or delete it, then start writing!