ایده های شما بازاریابی یک گام بیشتر را به

مریم غرب مشتری متخصص پیاده سازی گسترده با مشتریان در SarvCRM، کار کرده است و او بینش بهترین روش ها و نکات برای کسانی که با استفاده از اتوماسیون بازاریابی در شغل خود را روز به روز به اشتراک گذاری.

اولین سال بگذرد تا دوباره خود را تخته رسم بازاریابی و چالش خود جن بیشتر استراتژیک، موثر و به یاد ماندنی در سال به آمده است. چرا که به طور مستمر فکر خارج از جعبه می تواند چالش، ما لیست ایده های چهار به همسر به فرآیندهای بازاریابی خود را برای کمک به شما را شیوه های روزمره شما فقط یک قدم بیشتر امسال است.
یکی: در استفاده از ایمیل “سر و شانه” در کمپین قطره.

27

تعقیب کننده ایمیل ایمیل پیگیری در مدت کوتاهی پس از اصلی ارسال پیام ارسال شده چه است. آن می تواند روکش چه فقط فرستاده و یا آن می توانید برخی از اطلاعات اضافی در همان موضوع ارائه. یک تاکتیک است که بازده نتایج بزرگ در استفاده از ایمیل تعقیب کننده است که شبیه به یک پاسخ. خط موضوع می تواند “RE: ایمیل قبلی عنوان” که می سازد آن نگاه مانند آن پاسخ به آخرین ایمیل فرستاده شده است. بدنه پیام می باشد همان محتوای اصلی; با این حال، در نظر اضافه کردن خط در بالا گفت: چیزی شبیه به “هی، من مطمئن اگر شما پیام اصلی من نیست.” این [پر در خالی] دیدم و فکر کردم ممکن است برای شما مفید باشد.” این اجازه می دهد تا به دنبال وجه شخصی (و همچنین کسی را در فرصت های اضافی برای شرکت) اما سبک احساس کمی کمتر رسمی.
دو: تغییر مسیر سفارشی را برای تعیین اندازه تبلیغ موثر استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:  اینفوگرافیک: روندهای بازاریابی محتوا در سال 2015

تغییر مسیر سفارشی ابزار کوچک اما توانا هستند. و لینک کلیک ترافیک در سایت های خارجی راه قدرتمند برای استفاده از تغییر مسیر سفارشی است. یکی از راه های موثر که تز دریاچه استفاده می شود باید در تعیین اندازه های تبلیغاتی است. راه اندازی سه تغییر مسیر سفارشی برای سه اندازه مختلف ارتباط با تبلیغات اجازه می دهد شما را به دیدن کدام یک از این سه اندازه و یا دادن بیشترین ترافیک بازده است. پس از یک دوره آزمایش شما می تواند حرکت رو به جلو دانستند که شما اندازه تبلیغ موثر برای مخاطبان خود را با استفاده از.
سه: شخصی سازی برچسب ها از طریق محتوای پویا و متغیر را افزایش می دهد.

از آنجا که بسیاری از پیام ها به مصرف کنندگان خبر می مهم را پیام های بازاریابی به عنوان مربوطه و شخصی که ممکن است. هر ایمیل فرود صفحه یا وب سایت چشم انداز شخصی به فرصت برای یک پیام را فراهم می کند: آرم آشنا بیشتر قطعه از محتوای چشم انداز با مشارکت بالا مطالعات موردی ابزار خود را به ابزار چشم انداز مقایسه ممکن است با استفاده از، بر اساس محل سکونت پیام یا پیام های مربوط به چشم انداز خرید چرخه مرحله پیشرفته. شما شده ام جمع آوری داده های با ارزش برای ماه یا حتی سال پس آن در تمام راه ممکن شد – به خصوص نسبت به آن دسته از فروشندگان با استاتیک و بالقوه بی ربط توليد محتوا بازاریابی بسیار موثر می خواهد اعمال نفوذ.
چهار: استفاده از عمل صفحه به صفحه سبد خرید شناسایی شده.

بیشتر بخوانید:  بازاریابی اتوماسیون 101: معرفی به سرب نمره & درجه بندی

همسر زیادی در سایت های خود را از شرکت های ارائه امروز برخی از نوع محصول. اما از آنجا که اکثر ابزار اتوماسیون بازاریابی که بر مبادلات پولی را مدیریت، می توان آن را سخت بدانید که چشم انداز آن ساخته شده به این مرحله از چرخه خرید. با استفاده از صفحه اقدام (عمل صفحه راه به اجرا در عمل براساس چشم انداز هدف قرار دادن یک صفحه خاص است) به یاد داشته باشید خرید پیشرفت در چشم انداز رکورد می تواند حیاتی برای نوع مکاتبات یک بازاریابی یا تیم فروش با پاسخ خواهم.

چه هستند برخی از راه هایی که شما در حال گرفتن استراتژی های بازاریابی خود را اندكي در سال 2014 ما دوست دارم که شنیدن نظرات شما در بخش نظرات.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *